Masterclass om anskaffelse af it - del 2

Tag på masterclass og bliv bedre til at forhandle kontrakter og anskaffe ny it til jeres kommune.

Tid: 

8. november 2021 - 9:00 til 9. november 2021 - 16:00

Sted: 

KL-huset, Weidekampsgade 10, 2300 København S

 

Bemærk, at masterclass om anskaffelse af it foregår over 2 x 2 dage. Første del af denne masterclass foregår samme sted d. 13. - 14. oktober 2021.

Målgruppe: 

KL’s masterclass i anskaffelse af it er målrettet de personer i kommunerne, der arbejder med it-anskaffelser, Contract Managers, Indkøbere osv. KL udsteder et bevis for deltagelse i masterclass i anskaffelse af it.

Tilmelding: 

Tilmelding foregår via dette link.

 

Pris
Der er et deltagergebyr på kr. 13.900 ekskl. moms for alle 4 kursusdage. Tilmelding er bindende, men du er velkommen til at sende en kollega, hvis du er forhindret.

 

Spørgsmål til tilmelding og betaling kan sendes til chefsekretær Anja Lønbo, KL’s Center for Digitalisering og Teknologi, på alb@kl.dk.

Kompleksitet og høje krav
Alle kommuner mærker i disse år, hvordan kompleksiteten stiger, hver gang der skal forhandles nye it-løsninger ind til kommunen. Jura, teknologi, forhandlingsteknik, økonomi og digital strategi for jeres systemlandskab skal gå op i en højere enhed, og der er både politiske og administrative krav om et godt forhandlingsresultat – hver gang.

Styrk dine kompetencer
Tag på masterclass og bliv bedre til at forhandle kontrakter og anskaffe ny it til jeres kommune. Denne masterclass giver dig adgang til fuldt opdateret og vigtig viden om it-anskaffelser.

Få tanket op med den sidste nye viden
Masterclass om anskaffelse af it involverer dig på baggrund af din kommunale virkelighed, og du kommer til at prøve teorier og metoder af undervejs sammen med dine meddeltagere. Alt sammen under vejledning af fagligt stærke og klart kommunikerende oplægsholdere og facilitatorer.

Se det detaljerede program og læs mere om underviserne m.m. på dette link.